Oferty pracy

O NAS
SUPERSNOW SA należy do Rodziny Państwa Dziubasików (właścicieli Hotelu i Term Bania) oraz Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) i jest wiodącym producentem armatek śnieżnych oraz kompleksowych systemów naśnieżania, opartym na polskim kapitale i polskiej myśli technicznej. SUPERSNOW tworzą trzy spółki zlokalizowane w Polsce, Austrii i Rumunii, a armatki śnieżne tej marki działają na stokach narciarskich w Europie, Azji oraz Ameryce Południowej.
WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE
Jeśli spełniasz wymagania i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@supersnow.com, w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska wraz z imieniem i nazwiskiem kandydata lub prześlij je na adres:
SUPERSNOW SA
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Opis stanowiska:
- przygotowywanie ofert dla klientów na bazie współpracy z Doradcą Klienta,
- wykonywanie kalkulacji do ofert,
- sporządzanie planów koncepcyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie kierunkowe,
- dobra znajomość pakietu Office,
- biegła znajomość programu AutoCad 2D,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach,
- realną możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Dołącz do naszego śnieżnego zespołu jako Specjalista ds. Marketingu!
(praca stacjonarna w biurze w MANIOWACH)
O Nas
Jesteśmy pionierami w branży urządzeń do naśnieżania, dostarczając nasze rozwiązania d ośrodków narciarskich na całym świecie. Nasza pasja to nie tylko śnieg, ale też innowacje i radość, jaką przynosimy naszym klientom.
Co będziesz robić?
- Kreatywne wspólne planowanie i wdrażanie strategii marketingowych – pracujemy zespołowo.
- Tworzenie angażujących treści, które roztapiają lód w sercach naszych klientów.
- Koordynowanie i realizacja działań marketingowych (360 stopni).
- Organizacja wydarzeń branżowych i udział w targach.
- Oceniać efektywność działań i optymalizować – aby zawsze trafiać w cel.
Czego szukamy?
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w marketingu – dodatkowe punkty za doświadczenie w branży technicznej lub sportowej!
- Zdolności do tworzenia pozytywnie angażujących treści i znajomość technik content marketingu.
- Talentu i doświadczenia w tworzeniu prezentacji, które naprawdę trafiają w sedno i materiałów promocyjnych, które wyróżniają się z tłumu.
- Wiedzy i umiejętności w pozycjonowaniu stron internetowych, oraz umiejętności planowania, koordynacji i optymalizacja kampanii leadowych.
- Biegłości i twórczego podejścia do wykorzystania narzędzi GA, SEM/SEO, SM
- Entuzjazmu do nauki i adaptacji w szybko zmieniającym się świecie marketingu.
- Świetnych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem.
- Znajomości angielskiego na poziomie B2 lub wyższym. Zamiennie bardzo dobra znajomość niemieckiego (nawet lepiej).
- Zainteresowanie sportami zimowymi będzie dodatkowym atutem!
Co oferujemy?
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju i szkoleń w zakresie najnowszych trendów marketingowych.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Zgrany zespół, który nie boi się wyzwań.
- Pełny etat, pełen wyzwań i umowa o pracę.
- Prywatna opieka i ubezpieczenie grupowe.
Aplikuj już dziś! Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres: rekrutacja@supersnow.pl
Opis stanowiska:
- współudział przy budowie prototypów,
- projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
- szukanie innowacyjnych rozwiązań,
- prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
- określanie wymagań materiałowych,
- tworzenie dokumentacji technicznych i instrukcji,
- tworzenie katalogu części zamiennych,
- wykonywanie badań i testów prototypów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
- znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
- mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność w okresie zimowym.
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- możliwość stałego rozwoju,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis stanowiska:
- montaż elementów układów naśnieżania na stoku – rurociągi, hydranty, instalacje towarzyszące,
- montaż elementów układów pompowni wg instrukcji rysunkowych – pompy, silniki, kolektory stalowe,
- wykonywanie prac ogólnobudowlanych,
- działania serwisowe i konserwacyjne w zakresie instalacji systemów naśnieżania,
- wsparcie w montażu i instalacji pozostałych elementów systemów naśnieżania – instalacje teletechniczne, instalacje skrzyń zasilających na stoku,
- wsparcie w zakresie montażu dla pozostałych działów firmy,
- uzgodnienia techniczne z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe,
- obsługa elektronarzędzi,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- język angielski w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy przy instalacjach ziemnych, hydraulicznych, pompowych,
- obsługa narzędzi montażu hydraulicznego takich jak: zgrzewarka rur PEHD, gwintownica ręczna/mechaniczna, wiertnica,
- znajomość rysunku technicznego,
- uprawnienia SEP E1.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- pakiet medyczny.
Opis stanowiska:
- ocena zgodności materiałów wejściowych, produktów oraz wyrobów gotowych z dokumentacją techniczną, ogólnie przyjętymi normami oraz wymaganiami klienta,
- wystawianie wewnętrznych i zewnętrznych reklamacji,
- nadzór nad przyrządami pomiarowymi,
- kontrola, nadzór i odpowiedzialność za zachowanie i przestrzegania standardów obowiązującego poziomu jakości w obrębie wszystkich działań produkcyjnych przedsiębiorstwa dla produktów i usług,
- analiza i monitorowanie wyników jakościowych Spółki,
- nadzór nad dokumentacją techniczną oraz zgłaszanie zmian w zakresie konstrukcyjno-technologicznych,
- koordynacja i nadzór projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów czy usług, rozwój systemów zarządzania jakością (zgodnie z obowiązującymi standardami firmy: PN-EN ISO 9001, ISO 3834, PN EN ISO 1090),
- nadzór nad prowadzonymi w Spółce działaniami korygującymi i zapobiegawczymi,
- wnioskowanie wszelkich zmian mających na celu poprawę organizacji, efektywności i jakości pracy,
- reprezentowanie firmy w zakresie zapewnienia jakości podczas audytów,
- wdrażania w Spółce nowych technik w zakresie stosowanych narzędzi i działań jakościowych,
- szkolenie pracowników dotyczące jakości produktu oraz realizacji działań w zakresie Systemu Zarządzania Jakością,
- kontaktowanie się w imieniu Spółki z instytucjami zewnętrznymi w sprawach Systemu Zarządzania Jakością,
- ścisła współpraca ze wszystkimi działami w Spółce, w celu ciągłego podnoszenia jakości produktów i usług,
- zarządzanie, organizowanie i rozdzielanie pracy, a także kontrola jej wykonania w dziale KJ.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność posługiwania się dokumentacją technologiczną, w tym bardzo dobra znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność czytania dokumentacji spawalniczej,
- znajomość zagadnień Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001 – mile widziane posiadanie certyfikatu audytora Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001
- mile widziana znajomość norm PN-EN 1090 wraz z ZKP, PN-EN 3834 oraz PN-EN 5817,
- mile widziana umiejętność czytania i posługiwania się dokumentacją WPS oraz WPQR,
- mile widziane uprawnienia badań nieniszczących NDT,
- biegła obsługa pakietu Office,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- stabilną pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Opis stanowiska:
- montaż instalacji elektrycznych nastokowych niskiego napięcia dla potrzeb zasilania elementów układów naśnieżania,
- podłączanie urządzeń elektrycznych do układów sterowania wg schematu elektrycznego – silniki trójfazowe, napędy automatyczne, armatura automatyczna,
- działania serwisowe w zakresie instalacji elektrycznych,
- wsparcie w montażu i instalacji pozostałych elementów systemów naśnieżania – instalacje teletechniczne, podłączenia elektryczne urządzeń peryferyjnych do sieci,
- wsparcie przy pracach montażowych dla pozostałych działów firmy,
- uzgodnienia techniczne z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- wykształcenie min. zawodowe,
- znajomość odczytywania schematu elektrycznego,
- uprawnienia do pracy przy instalacjach elektrycznych o mocach odbiorników do 400 kW/400 V,
- obsługa podstawowych narzędzi pomiarowych elektryka,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- język angielski w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy przy instalacjach elektrycznych ziemnych,
- doświadczenie w podłączaniu urządzeń wysokich mocy – do 400 kW,
- znajomość norm i przepisów dot. układania instalacji niskonapięciowych.
Oferujemy:
- pracę na pełny etat,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- pracę przy ciekawych realizacjach,
- pakiet medyczny.