O nas

Oferty pracy

Oferty pracy

O NAS

SUPERSNOW SA należy do Rodziny Państwa Dziubasików (właścicieli Hotelu i Term Bania) oraz PFR (Polskiego Funduszu Rozwoju) i jest wiodącym producentem armatek śnieżnych oraz kompleksowych systemów naśnieżania działającym w oparciu o polski kapitał i polską myśl techniczną. Supersnow składa się z trzech spółek ulokowanych w Polsce, Austrii oraz Rumunii, a armatki śnieżne Supersnow pracują na stokach narciarskich Europy, Azji i Ameryki Południowej.

WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE

Jeśli spełniasz wymagania i jesteś pełen zapału do pracy, wyślij swoje CV na adres , w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska wraz z imieniem i nazwiskiem kandydata lub prześlij je na adres:

SUPERSNOW SA
ul. Ks. A. Siudy 11
34-436 Maniowy

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

PRACOWNIK DZIAŁU OFERTOWO-PROJEKTOWEGO

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie ofert dla klientów na bazie współpracy z Doradcą Klienta,
  • wykonywanie kalkulacji do ofert,
  • sporządzanie planów koncepcyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie kierunkowe,
  • dobra znajomość pakietu Office,
  • biegła znajomość programu AutoCad 2D,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • pracowitość, komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
ELEKTRYK

Opis stanowiska:

  • kontrola działania maszyn i urządzeń podczas próbnej eksploatacji,
  • sprawdzanie współdziałania poszczególnych zespołów i urządzeń za pomocą przyrządów kontrolno -pomiarowych,
  • montowanie osprzętu maszyn i urządzeń, np. instalacji elektrycznych, hydraulicznych, pneumatycznych, smarowniczych, urządzeń kontrolnych, sygnalizacyjnych, sprawdzanie szczelności poszczególnych układów,
  • przeprowadzanie operacji montażu poszczególnych części w zespoły oraz zespołów w gotowe maszyny i urządzenia,
  • wykonywanie prac elektrycznych, konserwacji i instalacji w ramach posiadanych uprawnień.

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • aktualne uprawnienia SEP do 1kw.

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
PRACOWNIK MONTAŻU

Opis stanowiska:

  • Montaż elementów zgodnie z dokumentacją techniczną
  • Pomoc w załadunkach transportu
  • Obsługa narzędzi i urządzeń wykorzystywanych podczas prac produkcyjnych
  • Wykonywanie czynności naprawczo – konserwacyjnych
  • Wykonywanie prac porządkowych

Wymagania:

  • Doświadczenie w montażu mechanicznym
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, sumienność
  • Zdolności manualne
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet szkoleń przygotowawczych (wdrożenie do pracy przez doświadczonego pracownika,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
SERWISANT MASZYN

Opis Stanowiska:

  • przeprowadzanie napraw, przeglądów okresowych, konserwacji itp.
  • wymiana części mechanicznych,
  • wykonywanie przeglądów i remontów zgodnie z ustalonym planem,
  • serwis maszyn i urządzeń do naśnieżania stoków,
  • współpraca i wymiana informacji z pracownikami innych działów.

Wymagania:

  • gotowość do wyjazdów służbowych (bez weekendów),
  • uprawnienia SEP „E” do 1kV,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie i umiejętności w zakresie diagnostyki, napraw maszyn i urządzeń.

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • pakiet szkoleń przygotowawczych (wdrożenie do pracy przez doświadczonego pracownika,
  • samochód oraz telefon służbowy,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA

Zakres odpowiedzialności:

  • obsługa procesu zamówień materiałów i usług,
  • przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych,
  • negocjowanie z dostawcami warunków płatności, warunków dostaw,
  • kontrola parametrów jakościowych i ilościowych dostarczanych materiałów,
  • optymalizacja procesów w dziale,
  • współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie techniczne),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem własnym, również zdolności do przyjmowania roli, funkcji lidera zespołu,
  • umiejętności układania i optymalizacji procesów,
  • znajomość systemów klasy ERP,
  • zdolności analityczne, umiejętność pracy z arkuszem Excel,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełnym etacie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwości rozwoju zawodowego w ramach złożonej struktury firmy w wymiarze międzynarodowym,
  • udział w szkoleniach.
SPAWACZ STALI CZARNEJ MAG 135

Opis stanowiska:

  • spawanie konstrukcji ze stali czarnej,
  • przygotowanie powierzchni, elementów i części do spawania,
  • prace montażowe.

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
  • aktualne uprawnienia spawalnicze na metodę MAG 135.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym prężnym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • szkolenia, podnoszenie kwalifikacji i realną możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • udział w ciekawych projektach w wyjątkowej branży.
PRACOWNIK BIUROWY WSPARCIA PRODUKCJI

Opis stanowiska:

  • przygotowanie raportów czasu pracy
  • drukowanie zleceń produkcyjnych
  • opisywanie faktur kosztowych
  • prowadzenie rejestru odzieży roboczej
  • pozostałe prace biurowe

Wymagania:

  • wykształcenie średnie
  • dobra znajomość obsługi programów MS Office
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • komunikatywność i umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • dodatkowe korzyści i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
PRACOWNIK BIUROWY - RECEPCJA

Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa administracyjno-biurowa,
  • obsługa interesantów, udzielanie informacji oraz kierowanie ich do właściwej osoby,
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,
  • obsługa spotkań biznesowych oraz gości firmy,
  • dbałość o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek,
  • prowadzenie rejestru faktur,
  • obsługa kasy- przyjmowanie płatności w formie gotówkowej oraz wypłaty gotówkowe,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu MS Office ,
  • wysoka kultura osobista,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • bardzo dobre warunki pracy w profesjonalnym zespole o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego.
PRACOWNIK MONTAŻU

Opis stanowiska:

  • Montaż elementów zgodnie z dokumentacją techniczną
  • Pomoc w załadunkach transportu
  • Obsługa narzędzi i urządzeń wykorzystywanych podczas prac produkcyjnych
  • Wykonywanie czynności naprawczo – konserwacyjnych
  • Wykonywanie prac porządkowych

Wymagania:

  • Doświadczenie w montażu mechanicznym
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, sumienność
  • Zdolności manualne

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
KONSTRUKTOR

Opis stanowiska:

  • spółudział przy budowie prototypów,
  • projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
  • szukanie innowacyjnych rozwiązań,
  • prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
  • określanie wymagań materiałowych,
  • tworzenie dokumentacji technicznych, instrukcji,
  • tworzenie katalogu części zamiennych,
  • wykonywanie badań i testów prototypów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
  • znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
  • mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • prawo jazdy kat. B.
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dyspozycyjność w okresie zimowym.

Oferujemy:

  • bardzo dobre warunki pracy w profesjonalnym zespole o wysokiej kulturze organizacyjnej,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • pracę przy ciekawych realizacjach,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego.
SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Dołącz do naszego śnieżnego zespołu jako Specjalista ds. Marketingu!
(praca stacjonarna w biurze w MANIOWACH)

O Nas

Jesteśmy pionierami w branży urządzeń do naśnieżania, dostarczając nasze rozwiązania d ośrodków narciarskich na całym świecie. Nasza pasja to nie tylko śnieg, ale też innowacje i radość, jaką przynosimy naszym klientom.

Co będziesz robić?

  • Kreatywne wspólne planowanie i wdrażanie strategii marketingowych – pracujemy zespołowo.
  • Tworzenie angażujących treści, które roztapiają lód w sercach naszych klientów.
  • Koordynowanie i realizacja działań marketingowych (360 stopni).
  • Organizacja wydarzeń branżowych i udział w targach.
  • Oceniać efektywność działań i optymalizować - aby zawsze trafiać w cel.

Czego szukamy?

  • Co najmniej 3 lata doświadczenia w marketingu – dodatkowe punkty za doświadczenie w branży technicznej lub sportowej!
  • Zdolności do tworzenia pozytywnie angażujących treści i znajomość technik content marketingu.
  • Talentu i doświadczenia w tworzeniu prezentacji, które naprawdę trafiają w sedno i materiałów promocyjnych, które wyróżniają się z tłumu.
  • Wiedzy i umiejętności w pozycjonowaniu stron internetowych, oraz umiejętności planowania, koordynacji i optymalizacja kampanii leadowych.
  • Biegłości i twórczego podejścia do wykorzystania narzędzi GA, SEM/SEO, SM
  • Entuzjazmu do nauki i adaptacji w szybko zmieniającym się świecie marketingu.
  • Świetnych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem.
  • Znajomości angielskiego na poziomie B2 lub wyższym. Zamiennie bardzo dobra znajomość niemieckiego (nawet lepiej).
  • Zainteresowanie sportami zimowymi będzie dodatkowym atutem!

Co oferujemy?

  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość rozwoju i szkoleń w zakresie najnowszych trendów marketingowych.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Zgrany zespół, który nie boi się wyzwań.
  • Pełny etat, pełen wyzwań i umowa o pracę.
  • Prywatna opieka i ubezpieczenie grupowe.

Aplikuj już dziś! Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres:

KONSTRUKTOR

Opis stanowiska:

    • współudział przy budowie prototypów,
    • projektowanie i testowanie nowych urządzeń,
    • szukanie innowacyjnych rozwiązań,
    • prowadzenie identyfikacji komponentów maszyn,
    • określanie wymagań materiałowych,
    • tworzenie dokumentacji technicznych i instrukcji,
    • tworzenie katalogu części zamiennych,
    • wykonywanie badań i testów prototypów.

Wymagania:

        • wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki lub mechaniki,
        • wykształcenie i/lub doświadczenie w zakresie projektowania maszyn przepływowych zwłaszcza wentylatorów osiowych,
        • znajomość oprogramowania CAD, preferowany Solid Works,
        • mile widziana wiedza z zakresu zapewnienia jakości w projektowaniu metodologii FMEA, QFD, DFMA,
        • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
        • prawo jazdy kat. B.
        • minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

Oferujemy:

      • pracę nad ciekawymi projektami. Pełną wyzwań, ale i dużych możliwości w projektowaniu.
      • bardzo dobre warunki pracy w profesjonalnym zespole o wysokiej kulturze organizacyjnej,
      • pracę w Maniowach z widokiem na Tatry,
      • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rykowej,
      • realną możliwość rozwoju zawodowego.
DYREKTOR FINANSOWY/ CFO GRUPY

Opis stanowiska:

  • Rozwój struktur kontrolingu wewnętrznego i raportowania zarządczego na potrzeby Zarządu i Właścicieli,
  • Tworzenie rocznych i wieloletnich planów finansowych Grupy,
  • Optymalizacja finansów Grupy i planowanie strategiczne, tworzenie prognoz finansowych,
  • Nadzór nad sprawozdaniami finansowymi oraz koordynacji rozmów z audytorem,
  • Analiza i kontrola kosztów, wydatków oraz kontraktów (marżowość, warunki płatności, fakturowanie),
  • Nadzór i optymalizacja raportowania finansowego na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Udział w tworzeniu wewnętrznych struktur i procedur kontrolingowych, nadzór nad ich funkcjonowaniem,
  • Definiowanie i kontrola budżetów i finansów spółek Grupy
  • Nadzór i ulepszanie systemu finansowo-księgowego (IT)
  • Nadzór, ulepszanie i rozwój działu księgowości
  • Definiowanie strategii podatkowej spółek Grupy
  • Nadzór nad płynnością finansową oraz zarządzanie kapitałem obrotowym
  • Wspomaganie decyzji strategicznych i operacyjnych
  • Reprezentowanie spółki wobec instytucji i podmiotów zewnętrznych w zakresie finansowania
  • Przygotowywanie analiz finansowych i biznesowych oraz oceny projektów inwestycyjnych

Wymagania:

  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów przedsiębiorstwa na samodzielnych kierowniczych stanowiskach z odpowiedzialnością za finanse spółki (preferowane: kontroling),
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (Dyrektor Finansowy/CFO) w branży produkcyjnej,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne),
  • Ugruntowana praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej, kontrolingu finansowego, budżetowania, planowania finansowego, kontroli kosztów i zarządzania ryzykiem finansowym
  • Decyzyjność, inicjatywność, zorientowanie na cel, samodzielność w działaniu, świetna organizacja pracy własnej i zespołu,
  • Zaangażowanie i branie odpowiedzialności za powierzone obszary,
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • Znajomość procesu IPO będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat, możliwość współpracy B2B,
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.
  • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)